BLOG 05
16214
post-template-default,single,single-post,postid-16214,single-format-standard,bridge-core-3.1.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-30.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-16481
 

BLOG 05

BLOG 05

Blog 05

Waarom videocontent werkt!

Denk maar eens aan die ene film die je jaren geleden hebt gezien, maar die zo veel indruk op je heeft gemaakt dat je ‘m nu nóg kunt navertellen.

De lievelingsfilm van mijn zoon is WALL-ŸE. Hij heeft de film wel 50 keer gezien en nóg kan hij er geen genoeg van krijgen. In het begin is het gewoon een leuke en lieve animatie. Na ongeveer 5 keer kijken komt de realisatie hoe slecht wij mensen eigenlijk met de aarde omgaan…. Na iets van 8 keer kijken blijkt het eigenlijk heel triest te zijn dat er voor de mensen gedacht wordt waardoor ze zelf nergens meer over na hoeven (kunnen) denken. En na nog een paar keer kijken ziet hij dat het eigenlijk ook niet zo tof is om in zo’n space wagentje rond te rijden omdat de mensen dik worden en zelfs niet meer kunnen lopen! Conclusie?! Een echte k*t film dus… Oh nee awareness! Welldone Disney en Pixar! Mocht je niet weten waar ik t over heb, check dan hier de link.

Wij mensen zijn nu eenmaal visueel ingesteld én nieuwsgierig! We willen ons graag met iemand identificerend. Door video kun je kijken hoe het er bij een ander aan toe gaat. Wat voor’n smaak hebben ze en wat kunnen we allemaal nog meer te weten komen?!?!

En hier komt t:

Uit onderzoek blijkt dat bijna 60% van de kijkers zich 3 etmalen later nóg kunnen herinneren wat er in een video te zien was en verteld! Tegenover een 10% bij geschreven tekst… #succesmetonthoudenvandezeblogdus

En daarom werkt videocontent 😉 #mailmemaardangaanweeenvideomaken

En ondertussen moet je gewoon blijven suppen :-).

bron onderzoek

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Geen reactie's

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.